• Km w terenie: 2038.00 km (5.12%)
  • Suma w górę: 8635 m

Wykres roczny blog rowerowy jonaszm.bikestats.pl

Niedziela, 27 września 2009 Kategoria maxi 50-100 km, 2009

Triathlon Rowerowy

W sześcioosobowej grupie wybrałem się z członkami Klubu Turystyki Rowerowej "Wiercipięta" na organizowany przez TKK "Ondraszek" z Cieszyna Triathlon Rowerowy.

Cieszyn Rynek - biuro triathlonu © jonaszm

Nasza grupa z KTR "Wiercipięta" na rynku w Cieszynie © strus6

Nasza grupa z kadrą TKK Ondraszek © strus6

Dojazd na cieszyński Rynek, by o 12:00 z minutami wystartować do I etapu z metą w Goleszowie obok boiska piłkarskiego.
Była to indywidualna jazda na orientację z wyszukiwaniem określonych wylosowanych przez uczestnika punktów (PK) w terenie.

Na jednym z PK przy pomniku ofiar hitlerowskich © strus6

Drugi etap - jazda indywidualna na czas na terenie gminy Goleszów do ośrodka "Marksis" na górze Chełm.

Regulamin Góry Chełm © jonaszm

Przygotowanie do startu © jonaszm

Tuż przed oderwaniem się od ziemi © jonaszm

Start na paralotni z Góry Chełm © jonaszm

Trzeci etap - "cross terenowy" na czas na terenie gminy Goleszów. Start i meta: ośrodek "Marskis" na górze Chełm.

Zawodnicy podzieleni byli na 5 kategorii wiekowych, trzy pierwsze miejsca nagradzano pamiątkowymi medalami, oraz upominkami, pozostali otrzymali dyplom ukończenia.

Najlepsze panie w kategorii K-2, I miejsce przedstawicielka Klubu Turystyki Rowerowej "Wiercipięta" z Jastrzębia Zdroju © jonaszm

Międzyczas Goleszów
ms-39,6
ds-45,7
tm-2h28'
as-18,6

Trasa: dom-Ruptawa-Zebrzydowice-Kończyce-Kaczyce-Pogwizdów- Cieszyn Rynek-Puńców
-Dzięgielów-Goleszów-Godziszów-Kisielów-Międzyswieć-Skoczów-Drogomyśl-Golasowice