• Km w terenie: 2038.00 km (5.12%)
  • Suma w górę: 8635 m

Wykres roczny blog rowerowy jonaszm.bikestats.pl

Piątek, 10 września 2010 Kategoria mega 100-150 km, 2010

Wisła Dębowa III

Dziś miało nie padać i .. nie padało w trakcie wycieczki, chociaż w pewnym momencie zaczęło robić się nieciekawie, spadło nawet kilka kropel by mnie "postraszyć".

Od rana niebo w połowie pokryte ciro i altostratusami, ale po godzinie od wyruszenia z domu, czyli około 11:00 będąc na trasie od ES, S i SW zaczęły nadciągać wały cumulusa, by po kolejnej godzinie pokryć całe niebo.

Skoro miało nie padać zrobiłem sobie dłuższą wycieczkę w rejon ulicy Dębowej w Wiśle, a konkretnie do utworzonego przed kilkunastoma dniami miejsca postojowego (stolik i dwie ławeczki, oraz tablica informacyjna o szlakach turystycznych).
Większość trasy odbyła się ścieżkami rowerowymi wzdłuż Wisły.

Międzyczas Wisła
t-2h10
ds-47,8
ms-43,0
as-22,1

Trasa: dom-Pawłowice-Zbytków-Drogomyśl-Skoczów-Ustroń-Wisła Dębowa-powrót-Ustroń Zawodzie-Drogomyśl-Jarząbkowice-Pielgrzymowice-Bzie-dom