• Km w terenie: 2038.00 km (5.12%)
  • Suma w górę: 8635 m

Wykres roczny blog rowerowy jonaszm.bikestats.pl

Czwartek, 29 kwietnia 2010 Kategoria mega 100-150 km, 2010

Kubalonka na KANDS

Na Kellysie Kubalonkę zaliczyłem już dwa razy. Po raz pierwszy w ubiegłym roku przez Wisłę Czarną i Zameczek kiedy trasa z Wisły do Istebnej była w remoncie i drugi raz 18 kwietnia w drodze przez Jabłonków.

Widok na Zameczek od strony Kubalonki

Zamek Prezydenta RP w Wiśle - część górna

Rezydencja Prezydenta w Wiśle

Zamek Dolny

Zapora w Wiśle Czarne

Widok na dolinę Wisły u podstawy zapory

KANDS wydawał mi się dobry na krótkie trasy i wypełnił mi brak Kellysa kiedy oddałem go do serwisu ale pokonanie trasy do Toszka upewniło mnie że i na tym rowerze można wypuścić się na dłuższą wycieczkę.

Od Drogomyśla w obie strony aż do Wisły pojechałem ścieżką rowerową wzdłuż rzeki.
Kto jechał ten wie, są odcinki asfaltowe, szutrowe i kamieniste. Lepsze to niż stała obecność aut na "wiślance".

Chciałem zmierzyć ile też jest od przystanku autobusowego w Wiśle Wierchy (zwykle tam robie krótki postój) na przełęcz, ale wyszły mi "głupoty", czyżby to było tylko 1,1 km?

Dziś trasa wyglądała tak: dom-Pawłowice-Skoczów-Ustroń-Wisła Kubalonka-Zameczek-Wisła Czarne-Drogomyśl-Jarząbkowice-Pielgrzymowice