• Km w terenie: 2038.00 km (5.12%)
  • Suma w górę: 8635 m

Wykres roczny blog rowerowy jonaszm.bikestats.pl

Niedziela, 18 kwietnia 2010 Kategoria mega 100-150 km, 2010

Po Ziemi Cieszyńskiej

Początkowo miałem zamiar jechać tylko do Ustronia, w obie strony wychodzi mi w granicach 90,0 km ale dziś pogoda była wymarzona na rower więc postanowiłem pojechać znacznie dalej.

Kilka dni temu punkt zwrotny miałem w Wiśle Wierchy chociaż kusiło mnie aby podjechać pod Kubalonkę. Ze względu na możliwość opadów odpuściłem sobie tego dnia jednak dziś to tylko punkt na trasie.

Wyremontowanym kilkukilometrowym kawałkiem przez Kubalonkę do Istebnej jedzie się teraz super, jednak zaraz za szczytem kończy się przyjemność.
Droga w dalszym ciągu strasznie dziurawa, nie można zapominać od czego są hamulce.

Po minięciu Istebnej skręt w prawo w stronę granicy z Czechami. Dalej przez Jablunkov, Cieszyn do domu.
W miejscowości Navsi w dalszym ciągu remontowana jest droga i to przynajmniej od ubiegłego roku bo kiedy tamtędy jechałem do Mostów u Jablunkova roboty już trwały.
Dziś niestety miałem no nieszczęście że przed nami jechała wpierw polewaczka a potem maszyna czyszcząca która usiłowała zebrać zalegający tam brud.
Mimo błotników rower razem ze mną nie wyglądał ciekawie.

Międzyczas Ustroń
ms-48,3
dst-39,9
tm-1h 35' 9:28-11:05 (rzeczywisty czas)
as-25,3

Międzyczas Jasnowice granica
ms-61,3
dst-72,9
tm-3h 19' 11:32-13:17 (rzeczywisty czas)