• Km w terenie: 2038.00 km (5.12%)
  • Suma w górę: 8635 m

Wykres roczny blog rowerowy jonaszm.bikestats.pl

Poniedziałek, 5 października 2009 Kategoria mega 100-150 km, 2009

Łapanie dobrej pogody

Skoro zapowiadają zmiany pogody, trzeba łapać co się da i jechać ile się da.
W planie był dojazd oznakowanymi trasami do Drogomyśla, by tam wjechać na ścieżkę prowadzącą wzdłuż Wisły. Trasa jest w różnym stanie, część to wąska asfaltowa dróżka, część szuter, ale też i wąskie gruntowe ścieżki na jeden rower.

Kilka razy musimy przejeżdżać przez drogi poprzeczne dochodzące do "wiślanki".
Po minięciu Skoczowa zaczynam się zastanawiać co to za droga idzie z lewej strony wzdłuż rzeki i ścieżki którą jadę, szukam więc jakichś tablic z nazwą miejscowości. Ku mojemu osłupieniu w pewnym momencie dostrzegam tablicę PZW określającą ciek, okręg wędkarski i ograniczenia jakie tu obowiązują.
Okazuje się, iż jest to Mała Wisła 1 Potok Brennica! No tak, zamiast wzdłuż Wisły pcham się w górę Brennicy, na szczęście w porę opuściłem te gościnne strony, jako że nikt mnie nie pędził. O mały włos zahaczyłbym też o Brenną, może innym razem?
Przez Nierodzim, Lipowiec wróciłem nad rzekę Wisłę i dalej ścieżką prawie do samej Wisły.

Chciałem podjechać i sprawdzić co z drogą przez przełęcz Kubalonka, ale dochodziła 15:00 więc najwyższy czas wracać, dlatego na przystanku Wisła Wierchy "zniszczyłem" zapasy i odwrót.

Pojechałem drogą 81, a nie ścieżką jak poprzednio, czas naglił, nie wiadomo co mnie może jeszcze spotkać na trasie, jaki "snejk" chociażby, ale w Drogomyślu zjeżdżam na drogę lokalną i przez Bąków, Golasowice, Pielgrzymowice, Bzie do domu.

Miedzyczas Wisła
ms-51,1
dst-74,3km
tm-3h33'
as-21,2

Trasa: dom-Bzie-Pawowice-Golasowice-Jarząbkowice-Bąków-Drogomyśl-ścieżką wzdłuż Wisły do Wisły-powrót drogą 81 Drogomyśl-Bąków-Golasowice-Pielgrzymowice-Bzie-dom