• Km w terenie: 2038.00 km (5.12%)

Wykres roczny blog rowerowy jonaszm.bikestats.pl

Poniedziałek, 4 sierpnia 2014 Kategoria 2014, KENDA rear, new gear, new tires, shorty - do 30 km

Rekonesans (31)

Mimo dużego zachmurzenia i możliwego deszczu pojechałem sprawdzić postęp robót przy Drodze Głównej Południowej od Ronda na ul. Wodzisławskiej do ul. Pszczyńskiej na Dębinie.
Część drogi prowadzi przez nieczynną już hałdę (przynajmniej na tym odcinku) KWK JasMos, chociaż około 500 metrów na wschód jest dwutorowy czynny przejazd kolejowy. Skarpy "rozciętej" hałdy w jej najwyższym miejscu wzmacniają gabiony wypełnione kamieniem.

Widok z Drogi Głównej Południowej w kierunku Ronda na ul. Wodzisławskiej - po prawej skarpa północna © jonaszm

Kamienne gabiony na skarpie północnej
Kamienne gabiony na skarpie północnej © jonaszm

DGP - prace przy układaniu gabionów na skarpie południowej
DGP - prace przy układaniu gabionów na skarpie południowej © jonaszm

Trawiaste skarpy na DGP
Trawiaste skarpy na DGP © jonaszm

Widok na kombinowaną skarpę północną trawiasto-kamienną z szutrowym poboczem
Widok na kombinowaną skarpę północną trawiasto-kamienną z szutrowym poboczem © jonaszm

Przejazd kolejowy w ciągu DGP
Przejazd kolejowy w ciągu DGP © jonaszm

Za hałdą droga skręca na południe
Za hałdą droga skręca na południe © jonaszm

Widok z drogi w kierunku Połomi - na horyzoncie w centralnej części ledwo widoczna wieża kościoła © jonaszm

Skrzyżowanie DGP z ul. Połomską
Skrzyżowanie DGP z ul. Połomską © jonaszm

Skrzyżowanie DGP z ul. Podgórną - kierunek Połomia
Skrzyżowanie DGP z ul. Podgórną - kierunek Połomia © jonaszm

Widok na pas rozdzielający jezdnie przed skrzyżowaniem od strony południowej
Widok na pas rozdzielający jezdnie przed skrzyżowaniem od strony południowej © jonaszm

Trasa wycieczki wykreślona za pomocą aplikacji Endomondo
Trasa wycieczki wykreślona za pomocą aplikacji Endomondo © jonaszm

Trasa: dom-Pszczyńska-Wodzisławska-Rondo DGP-Droga Główna Południowa-Pszczyńska-Al. Piłsudskiego-dom)