• Km w terenie: 2038.00 km (5.12%)
  • Suma w górę: 8635 m

Wykres roczny blog rowerowy jonaszm.bikestats.pl

Piątek, 23 maja 2014 Kategoria 2014, KENDA rear, middle 30-50 km, new gear, new tires, chain I x 8

Na węzeł A1 w Mszanie (13)

Poszła wiadomość, że dziś o 6:00 rano otwierają "sławny" most w Mszanie w ciągu autostrady A1. Wypadało tam pojechać i osobiście sprawdzić. Z drogi technicznej w najwyższym jej miejscu (czerwony punkt) miałem doskonały widok na węzeł i na przemykające samochody.

Z ciekawości sprawdziłem ile samochodów jedzie mostem, w przeciągu 4 minut przejechało ich 66 w obu kierunkach, zatem na minutę jechało ich 16 z hakiem.

Most jest nad dolinką, której dnem płynie potok szerokości 1-ego metra o nazwie Kolejówka. Próba przejścia na drugą stronę była zbyt ryzykowna, gdyż strome brzegi wyłożono betonowymi elementami o tej porze bardzo śliskimi.

Cała trasa z Endomondo. Punkt startowy (1) nieco opóźniony w stosunku do faktycznego, jakiś nieprzewidziany "poślizg".

Otwarcie mostu to "news" powielany od wczesnych godzin rannych przez większość stacji TV i radiowych, w czasie mojego rekonesansu wciąż pełniono dyżur.

Ponownie dotarłem w rejon mostu od strony miejscowości Połomia.