• Km w terenie: 2038.00 km (5.12%)
  • Suma w górę: 8635 m

Wykres roczny blog rowerowy jonaszm.bikestats.pl

Sobota, 12 kwietnia 2014 Kategoria 2014, KENDA rear, middle 30-50 km, new gear, new tires

VIII Rajd Rowerowy - "PIERWSZY DZWONEK" (5)

Przy słonecznej pogodzie wybrałem się na VIII Rajd Rowerowy. Była to pierwsza tegoroczna zorganizowana impreza rowerowa w naszym mieście mająca charakter rajdu rodzinnego, gdyż uczestniczyły w niej zarówno dzieci w wieku około 4 lat wiezione w koszyczkach, oraz mający lat ponad 70. Najmłodszy uczestnik, który samodzielnie pokonał całą trasę na rowerku był z rocznika 2009.
Trasa bardzo urozmaicona; pierwszy jej odcinek ścieżkami rowerowymi od Hali Widowiskowo-Sportowej, następnie mniej uczęszczanymi ulicami i po około 4 godz. 20 min. powrót na miejsce startu. Wg. organizatorów trasa miała długość około 29 km, pozostałe to dojazd na miejsce startu.

VIII Rajd Rowerowy - "PIERWSZY DZWONEK" - miejsce startu © jonaszm

Rajd rusza © MOSiR

VIII Rajd Rowerowy - "PIERWSZY DZWONEK" - widok z trasy © jonaszm

VIII Rajd Rowerowy - "PIERWSZY DZWONEK" - na skrzyżowaniu przy UM © jonaszm

VIII Rajd Rowerowy - "PIERWSZY DZWONEK" - jedna z młodszych uczestniczek © jonaszm

VIII Rajd Rowerowy -
VIII Rajd Rowerowy - "PIERWSZY DZWONEK" - mały postój przy Szkole Podstawowej w Bziu © jonaszm

VIII Rajd Rowerowy - "PIERWSZY DZWONEK" - tuż przed metą, widok na Halę © jonaszm